Szállítási, fizetési, garanciális feltételek

A vásárlás menete, vásárlási, szállítási tudnivalók

A vásárlás menete:

  1. A kapcsolat menüpontban adja meg a 2-4 pontban kért adatokat
  2. Válassza ki a kívánt terméket
  3. Adja meg a szükséges mennyiséget
  4. Adja meg adatait, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot.
  5. Ajánlatadás
  6. Írásos megrendelés, előleg befizetéssel
  7. Időpont egyeztetés a szállítás dátumáról

Árajánlatkérés/rendelés menete:

    • Ajánlatot kérhet írásban (e-mail-ben vagy telefaxon) illetve szóban (személyesen vagy telefonon keresztül).
    •  Munkatársunk az Ön ajánlatát minden esetben írásos formában készíti el, és az Ön által kívánt módon (fax, e-mail) juttatja el Önhöz.
    •  Az írásos árajánlat  már tartalmazza a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is.
    •  Amennyiben az ajánlat után a vásárlást nem személyesen szeretné lebonyolítani, az ajánlatra e-mail-ben vagy fax-on válaszolva rendelheti meg az abban szereplő termékeket.
    •  A megrendelése alapján munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot, majd egy rövid egyeztetés után elkészíti a számlát, aminek másolatát e-mail-ben vagy faxon juttatja el Önhöz.
    • Fizetés 

      A számla kiegyenlítésére többféle lehetőség kínálkozik:
  1. átutalhatja cégünk bankszámlaszámára:11721026-20303350
  2. amennyiben inkább készpénzben fizetné be az összeget, de ezt nem a telephelyünkön kívánja megtenni, a számla ellenértékét befizetheti számlaszámunkra, bármelyik OTP Bank fiókban személyesen, vagy cégünk telephelyén is kiegyenlítheti a számla ellenértékét.
    • Házhozszállítás

A számla kiegyenlítése után az előre egyeztetett időpontban az árut leszállítjuk a megadott helyszínre (illetve amennyiben nem kért szállítást telephelyünkön és/vagy a gyárak telephelyein átveheti azt).

Természetesen amennyiben bizonytalan, vagy csak tanácsot kérne, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal, akik szívesen segítenek Önnek az alábbi telefonszámon: +36-24-518-555

Az építőanyagok szállítása történhet gyári szállítással illetve saját járművel történő elszállítással.

  1. Gyári szállítás esetén minden esetben a gyártó által meghatározott feltételekkel tudjuk biztosítani a helyszínre történő szállítást.
  2. Egyéb esetben az árajánlat kérés során kaphat pontos tájékoztatást!

Az írásos árajánlat már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is tartalmazza.

A számla kiegyenlítése után az előre egyeztetett időpontban az árut leszállítjuk a megadott helyszínre (illetve amennyiben nem kért szállítást, telephelyünkön vagy az adott gyártó telephelyén, helyszín visszaigazolása után átveheti azt.)

A szállítás általában 40 tonnás össztömegű, darus, pótkocsis gépjárművel történik. Feltétel, hogy a helyszín ilyen gépjárművel megközelíthető legyen, illetve a lepakoláshoz elegendő hely álljon rendelkezésre.  Az árak egy alkalommal történő fuvarozást és lerakodást foglalnak magukba. A Vevő hibájából szükségessé váló újabb házhozszállítást a Vevőt terhelik. A szállítási költség teherautó mellé történő lerakodást foglalja magába. Egyéb a helyszínen felmerülő rakodás többletköltség, mely a helyszínen fizetendő. A kiszállítás elismerése úgy történik, hogy a vevő aláírja a szállítólevelet. Ha a szállítási napon a vevő, vagy képviselője az átvételnél személyesen nem jelenik meg, a szerződés teljesítését a termék lerakásával megtörténtnek tekintjük. A szállításból eredő esetleges töréskárt, illetve a le nem szállított termékeket a vevő köteles a szállítólevélen feltüntetni.

Előfordulhat, hogy az építkezés helyszíne behajtási engedély köteles, ez esetben kérjük, egyeztessen értékesítő kollégánkkal a lehetséges megoldásokról.

Személyes átvétel:

A térkövek személyesen átvehetőek az adott gyár telephelyén, az előre leadott adatok alapján.
A raktárkészletről minden esetben érdeklődjön Munkatársainknál az alábbi elérhetőségek egyikén:
+36-24-518-555
centerkert@invitel.hu

Általános Szerződési Feltételek

I. A Szolgáltató

1. A www.terkoaruhaz.hu online áruházat a Center Kert Kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").

2. A Szolgáltató székhelye: 2314 Halásztelek, II. Rákóczi F u. 31.

3. A Szolgáltató adószáma: 13070869-2-13

II. A szolgáltatás igénybevétele

1. A megrendelések leadása a www.terkoaruhaz.hu internetes áruházban elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.terkoaruhaz.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató weboldalon feltüntetett elérési címein fogad. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.

2. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 10 munkanapon belül.

3. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza.

3/1. A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. Az elállás csak a házhoz szállítással történt vásárlások esetében alkalmazható, személyes átvétel esetén nem érvényesíthető!

3/2. Kézhezvételi időpont a bolti átvétel esetében a rendelés bolti átvételének időpontja, házhozszállítás esetében a szállítótól történő átvétel időpontja. Ezek a bolti blokkal/számlával, ill. a szállítótól kapott szállítólevéllel bizonyíthatóak.

3/3. A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Center Kert Kft címére (2314 Halásztelek, II.  Rákóczi u. 31.), és 10 munkanapon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

3/4. A Vevő megrendelése alapján többletként szállított árut a Szolgáltató csak egyeztetés után és csak akkor veszi vissza, ha az áru sértetlen és még eredeti csomagolásban van. A visszaszállításkor mellékelni kell a tétel számlamásolatát is. A Szolgáltató az általa nem kifogásolt visszárut 20% sztornó díj levonásával írja jóvá. A Szolgáltató ömlesztett árut nem vesz vissza és nem térít meg.


3/5. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

3/6. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

3/7. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

4. Szavatosság

Szolgáltató az általa forgalmazott térkövekre az adott Gyártó általános szerződési feltételeinek szavatosságra és termékfelelősségre vonatkozó leírásainak megfelelően vállal szavatosságot és felelősséget.

5. Minőség, Garancia

Szolgáltató garantálja, hogy az általa forgalmazott termékek a hatályos szabványelőírásnak megfelelnek, és minőségi bizonyítvánnyal rendelkeznek. Vállaljuk, hogy az általunk forgalmazott termékek a hatályban lévő építőipari előírásoknak megfelelnek. A gyártók által kibocsájtott garancialevelek az általunk kiállított számlákkal együtt érvényesek.

Garanciális igényét minden esetben írásban szükséges bejelenteni.

6. Adatvédelem

A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A felhasználó ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

III. Egyéb rendelkezések

1. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

2. A felhasználó a III.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

4. A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

5. Fogyasztói panaszügyintézés írásban, ill. telefonon történik, az info@terkoaruhaz.hu címen, valamint a Szolgáltató telephelyén működő ügyfélszolgálaton, a 06 24-518-555 telefonszámon.

Jogvita esetén az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadók

Kosár
A kosár üres.